Dali će Topola dobiti banku i trendovi u bankarstvu

Topola je prije par godina imala 3 banke, danas nema ni jednu, zašto? Odgovor je naravno lagan, nema ekonomske opravdanosti da se drže zbog toga da stanovnicima služi da plaćaju struju i komunalije.

Kako se u svijetu razvila tehnološka opremljenost banaka tako i kod nas, potrebe za šalterima su skoro nestale, a Al tehnologija je donijela sa sobom i manju potrebu za radnom snagom koja je davala informacije i naravno taj segment je preseljen na internet. Kako u svijetu tako i kod nas, radi tehnološke zavisnosti nužno uvode najnoviju tehnologiju koja isključuje šaltere.

Šta definira bankarstvo u 2019.

Globalni bankarski sektor postaje i više strateški fokusiran i tehnološki napredni da odgovori na očekivanja potrošača. Veliki naglasak se stavlja na digitalizaciju osnovnih poslovnih procesa što je budućnost bankarstva.

Važnost inovacija i razvoj novih rješenja koja iskoristiti podataka, napredne analitike, digitalne tehnologije i nove platforme isporuke nikad nije bilo važnije. Vidimo organizacija inovacije u ciljanje, proširenje usluga, ponovno konfiguriranje kanala isporuke, dajući proaktivne savjet, integraciji plaćanja i primjenom blockchain tehnologije.

Ovi napori će se povećati samo u 2019. godine, kao globalne finansijske i tehnološki giganti revoluciju u finansijske usluge areni. Kao dio ovih mega-trendova, banke će se eksperimentirati sa novim mobilnim aplikacijama i gadgete glas je omogućena za poboljšanje i isporuke i kontekstualne personalizacije. Na kraju krajeva, potrošač će biti prednji i centar. Kao što je tehnologija i dalje razvija, bankarski sektor i dalje će ubrzati ulaganja u inovacije i digitalne poboljšanja.

1. Posluživanje segment Jedan

Prema Accentureu, ‘Mnoge banke imaju inicijative usmjerene na ciljanje demografskih skupina temeljenih na demografskim kategorijama kao što su mladi, milenijalci ili stariji ljudi, ali neke banke sada ciljaju klijente na temelju životnog stila, vrijednosti, težnji, razmišljanja i nezadovoljenih potreba.’ Mnoge će bankarske organizacije nadići personalizaciju po segmentima, razvijajući individualiziranu komunikaciju i iskustva za segment jednog. Ovo je vrhunska razina inovativne personalizacije koja je dopuštena putem podataka, napredne analitike i digitalnih tehnologija.

Ovaj nivo personalizacije uključuje udruživanje korisničke baze s naprednim kriterijima, gdje stubovi u dizajnu i stubovi razmišljanja i CRM alati pomažu bankama da odgovore u stvarnom vremenu. Jedan od zaboravljenih ključeva uspjeha s personalizacijom segmenta jedan je procjena spremnosti potencijalnih kupaca za plaćanje ove dodane vrijednosti. Ili je možda ključ uspjeha spremnost organizacije za financijske usluge da unovči vrijednost na način na koji Amazon postavlja cijene isporuke vrijednosti Amazona Prime. Potrošači moraju biti spremni prepoznati vrijednost iza rješenja personalizacije i biti spremni i sposobni platiti za nju.

Inovacije i opsluživanje jednog dijela nisu ograničene na pojedine potrošače. Banke i kreditne unije također bi trebale usmjeriti svoje napore na segment malih i srednjih poduzeća (SME) i na potrebe pojedinačnih poduzeća. Mnoge organizacije za financijske usluge uzimaju pristup „GAFA“ (Google / Amazon / Facebook / Apple), koristeći uvid i podatke dobivene od službi i pojedinih organizacija kako bi se poboljšao njihov osnovni posao.

2. Proširenje Open bankarstva

Sve više i više regulatornih tijela širom svijeta zahtijeva od bankarskih organizacija da omoguće klijentima da sigurno dijele svoje podatke s trećim stranama kako bi napajali nove financijske usluge i povećali konkurenciju u bankarskoj industriji. Omogućujući podatke o računima i uplatama putem sigurnih sučelja za programiranje aplikacija (API), potrošači imaju veću slobodu i kontrolu u načinu interakcije sa svojim pružateljima financijskih usluga.

Otvoreni bankarski API-ji ubrzavaju inovacije i suradnju, što dovodi do proširenih bankarskih ekosustava koji bi mogli uključivati ​​više od financijskih usluga kako bi poboljšali životni stil potrošača. Ono što je uzbudljivo kod otvorenog bankarstva je da stavljanje pristanka potrošača u središnji dio strategije otvorenog bankarstva stavlja veći naglasak na prijedloge o potrošačkoj vrijednosti. Drugim riječima, ako poboljšana vrijednost nije dio otvorene ponude potrošačkih banaka, klijent neće dozvoliti dijeljenje svojih podataka. Alternativno, one tvrtke koje pruže najbolji prijedlog za vrijednost potrošača bit će pobjednici odnosa.

Razumijevanje i iskorištavanje inovacijskog potencijala otvorenog bankarstva omogućit će naslijeđenim organizacijama za financijske usluge da nadograde na svojim postojećim odnosima s klijentima. Davanjem klijentima izbora i kontrole vlastitih podataka, banke koje podrzavaju startup mogu postati lideri u eri sve personaliziranijih financijskih usluga. Širenje otvorenog bankarstva također će potaknuti netradicionalne financijske tvrtke da surađuju s tradicionalnim bankama ili da postanu solo s istom namjerom… inoviranje u ime potrošača.

3. Predanost Phygital isporuke

Uz visoku cijenu tradicionalne mreže poslovnica i sve veći broj transakcija koje se kreću digitalnim kanalima, sve više i više tradicionalnih tvrtki za financijske usluge uvodi bankarske subjekte koji su samo digitalni. Neke banke pokreću samo digitalne banke za prikupljanje depozita, dok druge financijske tvrtke koriste digitalne platforme za pružanje usluga pozajmljivanja, ulaganja i specijalnih usluga. U svakom slučaju, fokus je na inovativnom korisničkom iskustvu i povećanoj vrijednosti za potrošača, poduprt korisničkim podacima i naprednom analitikom koji mogu personalizirati angažman.

Neke od organizacija koje će se kretati u tom pravcu u 2019. godini će to učiniti kako bi zaštitili svoje trenutne baze klijenata, dok će druge firme pokušavaju da prošire (ili proizvesti) udio na tržištu. U svim slučajevima, želja će biti da uvede prvi na tržište proizvode koji su potrošačke-fokusiran. Ovaj fokus na inovacije je ovlaštena kroz Open bankarstvo API i cloud tehnologije.

Pritisak da se stvori alternativni model isporuke je prešao troškovima održavanja grana. Očigledno, sirovi troškova poslovanja filijale je visoka, što čini povrat na aktivu znatno jači za bez grana banke. Dok će novi akteri obično plaćaju povećanje troškova za finansiranje sa posredovao ili online depozita, postojeće organizacije koje grade digitalni samo “pod-brand” koristi od već imaju niske troškove finansiranja depozita.

Neke organizacije koje će se kretati u ovom smjeru u 2019. godini to će učiniti kako bi zaštitile svoju trenutnu korisničku bazu, dok će druge tvrtke pokušati proširiti (ili generirati) tržišni udio. U svim će slučajevima želja biti uvođenje proizvoda na tržište koji su usmjereni na potrošače. Ovaj fokus na inovacije osnažen je putem API-ja otvorenog bankarstva i cloud tehnologija.Pritisak za stvaranje alternativnog modela isporuke upravljao je troškovima održavanja podružnica. Očito je da su sirovi troškovi poslovanja podružnice visoki, što povećava povrat imovine znatno jači za banku koja ne posluje. Iako će novi sudionici obično plaćati povećane troškove za financiranje posredničkim depozitima ili internetskim depozitima, postojeće organizacije koje grade samo „pod-brend“ za digitalne korisnike imaju koristi od toga da već imaju niske troškove financiranja depozita.

Kao i u maloprodajnoj industriji, očekivanja potrošača i troškovi alternativnih oblika isporuke redefiniraju način strukturiranja bankarske industrije i važnost novih inovativnih modela isporuke. Izazov će biti u određivanju prave kombinacije fizičkog i digitalnog u 2019. i šire.Kao što je u maloprodajnoj industriji, očekivanja potrošača i troškovi alternativnih oblika isporuke su redefiniranje načina na koji bankarska industrija je strukturirana i uviđa važnost inovativnih novih modela isporuke usluga. Izazov će biti u određivanju prave kombinaciji fizičkog i digitalnog u 2019. i dalje.

4. AI-Driven Intuitivno bankarstvo

Jedan od najuzbudljivijih trendova inovacija u 2019. godini bit će nastavak kretanja prema prediktivnom bankarstvu. Po prvi put, bankarska industrija može objediniti sve unutarnje i vanjske podatke, gradeći prediktivne profile klijenata i članova u stvarnom vremenu. Sa podacima o potrošačima koji su bogati, dostupni i financijski održivi za uporabu, financijske institucije svih veličina ne mogu samo upoznati svoje kupce, već i pružiti savjete za budućnost.

Ova poboljšana upotreba podataka poboljšat će iskustvo potrošača, istovremeno povećavajući sigurnost i učinkovitost. Prelaskom iz perspektive kupca u pogled unatrag, na usluge koje implementiraju robotični savjetnici i AI chatboti, financijske institucije pružit će potrošačima vrijednost putem „sljedećih najboljih akcija“ za razliku od slijepe prodaje proizvoda. Prava će se inovacija dogoditi kada financijske institucije integriraju ovu sposobnost s proširenim uslugama otvorenog bankarstva i povezanim uređajima.

Doseg banaka može se proširiti jer virtualni agenti rade u ime potrošača kako bi pronašli najbolji miks rješenja za svakog pojedinca u stvarnom vremenu. Ova transformacija također može rezultirati eliminacijom specifičnih tradicionalnih proizvoda (ček, zajmovi, plaćanja) s pojavom univerzalnih rješenja upravljanja gotovinom koja rješavaju sve potrebe integrirane usluge.

Na kraju, fokus više nije na sastavljanju dobrih informacija i čekanju da ga netko pogleda; Informacije su sada prikazane s ciljem proaktivne promjene svakodnevnog ponašanja kupaca, a kontekstualno se pružaju brojke i uvidi.

5. Plaćanja bilo gdje da ste

Industrija plaćanja bila je i bit će i dalje jedno od najdinamičnijih područja inovacije u bankarskoj industriji. Pod utjecajem promjena očekivanja potrošača i vođenih tehnološkim napretkom, inovacije će i dalje pristizati od tradicionalnih financijskih institucija, fintech kompanija i velikih tehnoloških igrača.

Kako se infrastruktura plaćanja nastavlja razvijati, inovacije će platnu industriju prebaciti iz niza određenih proizvoda na dio svega što potrošači rade. Diferenciranje će biti vođeno podacima, tehnologijom i isporukom, mijenjajući dinamiku kako i gdje plaćamo i primamo plaćanja. Trendovi inovacija u plaćanju pojavit će se u suradnji s Internetom stvari (IoT), prodajnim mjestima (POS), mobilnim novčanikom, kripto valutama i blockchainom.

Utjecaj ove inovacije u plaćanju bit će smanjenje sposobnosti da se razlikuju na back-office sposobnostima, smanjenje naknada za transakcije i povećanje važnosti diferenciranog korisničkog iskustva i primjena velikog niza podataka. Uvidi o plaćanju pružaju temelj ponašanju potrošača i malih poduzeća, pozicioniraju one organizacije koje su sposobne da obrađuju ogromne količine podataka o plaćanju kao najbolje kako bi služile potrošačima u budućnosti.


Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *