Izbor ERP systema Sve-u-jednom?

Aktualna tema s obzirom na ulogu Prointera u njoj, pa u dva teksta moje viđenje kako se dogovara i kolika je cijena takvog jednog sistema s obzirom da sam taj softwer i sam napravio koristeći slobodni softwer, prvi tekst o tome s kime treba da se dogovara i zašto.

Ne postoji manjak opcija kada ste u potrazi za novim Enterprise Resource Planning (ERP) softverom. Bilo da ste u potrazi za podrškom za više zemalja, na više jezika podrška za više poreskih stopa ili više skladišta ili sposobnost da upravlja jednom malom kompanijom, možda ćete biti preplavljeni raznim mogućnostima prilikom razmatranja izbora. Da pomogne u procesu odlučivanja, možete saznati više o tome kako voditi svoje kompanije i ako su one sve kod jednog provajdera. Sve u jednom, podrazumjeva dali je sve što je u kući: prodaja, implementacija i podrška. Razmotrimo zašto je to važno kada se razmatra novi ERP dobavljač.

  1. Da li je prodavač osoba koja je direktno zaposlena u kompaniji?

Ovo je prvi korak kod vrednovanja proizvođača, trebalo bi da vaš kontakt osoba radi za stvarnog provajdera. Postoje neki osnovni signali za provjeru, kao što su ime kompanije u e-mail adresi, kao što je u @ (companyName) br. Također, njihov e-mail potpis treba reći više o svojoj poziciji i nazivu kompanije. U suprotnom, glavni način da se pokaže je kako odgovara na vaša pitanja. Ako oni odgovaraju na upite sa odgodom za osnovne stvari, odnosno za predmete na koje drugi prodavači mogu odgovoriti odmah, to su znakovi upozorenja. Vi ne želite da se bavite ugovaranjem sa osobama treće strane, jer će pokušati prodati vam pod svaku cijenu, bez obzira da li su oni pošteni i to postaje problem.

  1. Da li je implementacija učinjena preko treće strane?

Uvijek pitajte proizvođača kako se implementacija vrši. Odgovor što želite je da to čine oni u kući u sklopu tima sa vlastitim osobljem. Oni će znati ins i outs, i to će biti daleko lakše direktno raditi s njima. Ako koriste treću stranu, to je razlog za zabrinutost, jer oni ne mogu imati dovoljno znanja potrebna za najbolju implementaciju i održavanje softvera. Onda, ako je implementacija krene naopako ili postoje neriješena pitanja, to će dovesti do upiranja prstom i tada morate sjesti i doči do dogovora o tome.

  1. Da li je podrška ugovorena ili je od davatelja usluga?

Ovo je možda najčešći ugovor koji je ugovoren. Mnogi ERP provajderi koristite konsultanate ili third-party organizacije u inostranstvu za njihovu podršku. To je često jeftinije i manje stresno za njih, ali to znači da ćete morati patiti se sa jezičkim barijerama, razlikom vremenske zone i / ili sa ljudima koji nisu stručnjaci. Možda su bili obučeni na sistemu, ali je vrlo vjerojatno da ne kao neko ko je na licu mjesta odakle dolazi ERP.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *