Koliko košta ERP sistem u 2019.?

Za bilo koji posao ulaganje u sistem za planiranje poslovnih resursa (ERP), cijena je bitan faktor.

ERP softver nije jeftin, a cijene variraju u zavisnosti od razvojne verzije, broj korisnika i nivoa prilagođavanja.

Neki proizvođači javno prikazuju cijene na njihovoj web stranici, a posebno za cloud ERP rješenja, dok drugi pružaju samo nakon saznanja o poslovnoj potrebi kompanije.

Sastavili smo ovaj detaljni vodič o različitim modelima ERP-a i cijene, troškovi implementacije i primjeri popularnih ERP dobavljačkih cijena.

Što je ERP?

Jedan enterprise resource planning system pomaže organizacijama da upravljaju poslovnim funkcijama i pojednostavljuje poslovanje sa centralizovanom bazom podataka i user-friendly sučeljem. Kompanije koriste ERP softver radi standardizacije poslovnih procesa, prikupljanjem operativnih podataka, poboljšavajući efikasnost u funkcionisanju lančano, promovirajući strategiju podacima u pogonima i povećavajući suradnju između odjela.

ERP sistemi su sveobuhvatna rješenja koja obično uključuju sljedeće module:

Računovodstvo i financije  – Računovodstvo i financije modul prati finansije kompanije, uključujući budžet i planiranje troškova, računovodstvo, upravljanje prihodima i upravljanje porezima.

Customer Relationship Management (CRM) – Sa CRM modula, preduzeća mogu upravljati svojim klijentima, kao što su prodaja, marketing i usluga korisnicima. Zaposleni mogu pratiti prodajnu perspektivu i cjevovoda kupca. Korisnici mogu upravljati marketing zadatcima, uključujući oglašavanje i Isporukama u Full On Time (DIFOT) vremenu.

Supply Chain  – modul Supply Chain prati proizvode od proizvodnje do skladišta distribucije kupcima. Karakteristike uključuju izbor dobavljača, nabavku, zalihe, obradu zahtijeva, dostavu, praćenje i povrat proizvoda.

Upravljanje zalihama  – Korištenje modula za upravljanje zalihama, kompanije mogu pratiti materijale i pribor putem kontrole zaliha, narudžbenice, automatsko naručivanje i skeniranje zaliha.

Prerađivačka industrija  – Proizvođači i druga proizvodno orijentisana postrojenja mogu koristiti modul za proizvodnju da upravljaju svojim procesima, gledajući elemente kao što su radni nalozi, obačune materijala, kontrola kvalitete, inženjering, proizvodnju procesa i planiranja i upravljanja životnim ciklusom proizvoda.

Ljudski resursi  – modul ljudskim resursima pomaže organizacijama da upravljaju svojom politikom zapošljavanja, ciklusom od zapošljavanja do odjave. Kompanije mogu iskoristiti sljedeće značajke: obračun i praćenje, plata, evidencije radnog vremena, upravljanja učinkom i upravljanje učenjem.

Business Intelligence  – poslovna inteligencija modul prikuplja i analizira podatke iz više izvora i pomaže korisnicima da donesu bolje poslovne odluke. Neke karakteristike uključuju prilagodljive instrument table i alate, ad-hoc i planirana izvještavanja i pristup podacima u realnom vremenu.

ERP sistem i cjenovni model

U zavisnosti od vrste izrade, ERP dobavljači koriste dva modela za cijene: licenciranje i pretplatu. Evo kako oni rade :

Trajno licenciranje – Tvrtke koje žele implementirati ERP softver koristeći (verziju on-premise) na serverima obično plaćaju naknadu za trajnu dozvolu. Ovaj jednokratni trošak plaća se up-front i zasniva se na broju korisnika i nivou prilagodljivosti.

Stalne licence obično ne uključuju se ponavljaju troškove kao što su održavanje, podršku i nadogradnje.

Glavne razlike između on-premise i cloud izdanja:

On-PremiseCloud
1. LicenciranjeTradicionalno licenciranjePretplata za licenciranje
2. Infrastruktura i održavanjeImplementacija i održavanje implementira i upravlja IT osoblje klijentaSistem i održavanje infrastrukture su pod fipoWEB kontrolom
3. Brzina inovacijaPlaniranje, ispitivanje, kontrola, poboljšanje i promjena u sistemu sa punom odgovornost klijentaAutomatska najnovija nadogradnja bez učešća kupca
4. Implementacija u pristupuVisoka u skladu sa individualnim poslovnim zahtjevimaPredefinisana konfiguracija najbolje prakse
5. Funkcionalnost Sistemi on-premise, ne oslanja se na internet vezuMožete pristupiti aplikacijama bilo kad i bilo gdje putem web browsera.

Pretplatni planovi – Tvrtke također mogu platiti pretplatu za pristup cloud ERP softveru, koji prodavac održava i domaćinima na serveru podataka treće strane. Softver-as-a-service (SaaS) model određivanja cijene znači naknade se plaćaju po korisniku mjesečno ili godišnje.

Pretplata planovi često zahtijevaju kompanija da imaju minimalne dužine ugovora i dolaze u raznim nivoima sa povećanjem funkcionalnosti modula.

Troškovi realizacije

ERP implementacije je poznata po tome što je dug i skup proces. Troškovi uključuju:

Moduli ili funkcije nisu uključene u osnovnu cijenu – Neka rješenja mogu naplatiti i za dodatne naknade za pojedinačne module ili napredne funkcije, uključujući i platne liste, proizvodnju i e-trgovinu. Tu su i industrijski specifična rješenja koja nude funkcije za određena tržišta.

Prilagodbe – Mnoge kompanije zahtijevaju prilagodbe za njihove specifične poslovne procese, a troškovi mogu biti uvećani. Preduzeća treba da se pobrinu da se fokusiraju na dodavanje samo funkcija koja su im potrebna.

Consultants – Mnogi proizvođači, pogotovo oni veći poput Oracla, SAP i Microsofta, koristite konsultanti third-party za implementaciju. Troškovi se mogu znatno razlikovati za usluge kao što su upravljanje promjenama i migraciju podataka.

Hardware – Kompanije koje žele on-premise će trebati da kupe servere za podatake i hardversku infrastrukturu za domaćina za njihov ERP sistem.

Trening – Neki proizvođači mogu uključivati osnovne usluge obuke besplatno tokom implementacije, ali drugi ih može ponuditi kao dodatni trošak, pogotovo ako se obuka vrši na lokaciji klijenta.

Mala i srednja preduzeća mogu očekivati da će platiti između $ 75,000 i $ 750.000 za implementaciju. Troškovi za velike poslove  u rasponu od 1 milion $ 10 miliona $.Kompanije koje ne mogu priuštiti velike up-front troškove implementacije trebaju izabrati cloud rješenja, koji ne zahtijeva instalaciju hardvera i ne nudi toliko prilagođavanja.

Tekućih troškova koje treba razmotriti

ERP sistemi često zahtijevaju dodatne resurse koji nisu uglavnom uključene u osnovnu cijenu, kao što su:

IT osoblje – ERP sistemi mogu biti kompleksni za upravljanje. Kompanije koje odaberu verziju on-premise će morati imati interno IT osoblje za rukovanje tehničkim poteškoćama koji se pojavljuju.

Korisnička podrška – Osnovni podrške (npr baze znanja, podrška e-mail) je obično uključen u cijenu ERP rješenja. Međutim, proizvođači mogu ponuditi planove koji uključuju napredne podrške, kao što je prioritet podrška ili pristup posvećenog menadžera korisničkim servisima.

Održavanje i nadogradnja – Najviše on-premise ERP rješenje naplaćuje dodatne naknade za godišnje nadogradnje održavanje i softver. Međutim, održavanje i nadogradnje su obično uključeni u pretplatu cijene za cloud primjenu.

Open-source ERP

Većina ERP rješenja su u vlasništvu ili zatvorenog koda, a kupci ne mogu pristupiti izvornom kodu.

S druge strane, ERP sistem open-source je javno dostupnim izvorni kod. Kompanije mogu pristupiti open-source kodu besplatno i prilagoditi softver sebe, a ne oslanjajući se na dobavljača.

Shodno tome, open-source ERP softver može biti jeftiniji od vlasničkih ERP rješenja, jer kompanije ne moraju platiti naknadu za izdavanje dozvola za pristup izvornom kodu. Nedostatak je, međutim, da kompanije moraju imati IT osoblje za implementaciju i održavanje softvera koji su sposobni raditi prilagodbu, a posebno zbog toga što često postoji nedostatak podrške i dokumentacije.

ERP sistem i Cijene

Mi smo istraživali cijene za nekoliko popularnih ERP sistema. Imajte na umu da su mnogi proizvođači na tržištu ne pružaju detalje o cijenama javno, tako da ćete morati da ih kontaktirate direktno za ponudu.

BizAutomation Cloud ERP košta $ 79.95 po korisniku, mjesečno i zahtijeva tri korisnika minimum. U cijenu pretplate uključuje sve ERP module, osim za e-trgovinu, koji košta dodatnih $ 99.95 mjesečno.

ECOUNT ERP ‘s cijena je jednostavan: $ 55 mjesečno ili 600 $ godišnje. Ova pretplata uključuje sve funkcije, neograničen korisničkih ID-ova i pristup groupware za 10 korisnika. Rješenje uključuje i iOS i Android aplikacije, barkod aplikaciju, višejezičnu podršku i e-commerce modul.

ERPNext je ERP rješenje otvorenog koda koji je besplatan za on-premise, do pet korisnika. Cloud verzija se nudi kroz tri plana naplate.

Osnovni plan košta $ 5 po korisniku, mjesečno, a uključuje 2 GB, 2.000 e-mailova mjesečno, 20 prilagođenih polja, jedan običan obrazac i e-mail integraciju.

Standard plan košta 10 $ po korisniku, mjesečno i uključuje 5 GB prostoa, 5.000 e-mailova mjesečno, praćenje tri kompanije, neograničena polja, 10 prilagođenih oblika i integraciju platnih procesa.

Pro Plan košta $ 25 po korisniku, mjesečno uključuje 15 GB prometa, 15.000 e-mailova mjesečno, praćenje podataka za neograničene kompanije i neograničeno prilagođene oblike i skripte.

Microsoft Dynamics AX ima tri opcije određivanja cijena na osnovu funkcionalnosti korisnika: Poslovni korisnici plaćaju $ 185 mjesečno sa 20 korisnika minimum. Task korisnici plaćaju $ 30 mjesečno i imaju pristup nabavi i prodajnim fakturama, kao i obračunu vremena i odobravanje troška. Korisnici self-service će platiti $ 8 mjesečno i mogu pristupiti podacima i funkcijama budžetiranja.

Osim toga, korisnici mogu dobiti licence za point-of-sale, prodavnicu i skladište menadžer uređajima za $ 73 mjesečno, po korisniku.

Microsoft Dynamics GP nudi tri nivoa stalnih licenci: Starter Pack ($ 5,000), Extended paket (10.000 $) i prilagodljivi paket ($ 6.000). Cijene za dodatne korisnike izvan prve tri ovise pristupnom nivou: Full ($ 3,000), Limited ($ 600) i Self-service ($ 60).

Pretplata planovi za Starter i Extended pakete obično su između $ 140 i $ 240 po korisniku, mjesečno, ovisno o partneru implementacije. Tu je i naknada za postavljanje data centra jednokratno od oko 2.500 $.

Oracle NETSUITE ‘s bazom košta $ 999 mjesečno, plus $ 99 po korisniku, mjesečno. Nekoliko prebundled vertikalnih izdanja NETSUITE su također dostupni za kompanije koje trebaju specifičnosti ili sa modulima industrijskii fokusirana.

Odoo je open-source ERP rješenje s dvije mogućnosti naplate.

Odoo Zajednica je besplatan za implementaciju i održavanje on-premise. To uključuje osnovne module za računovodstvo, upravljanje projektima, upravljanje odnosima s klijentima (CRM), ljudski resursi, inventar, proizvodnja, e-trgovina i marketing.

Odoo Enterprise košta $ 20 po korisniku, mjesečno i uključuje napredne funkcionalnosti i mobilni pristup uređaju. Dodatni moduli i aplikacije mogu se instalirati besplatno ili od $ 12 do $ 90 mjesečno.

SAP Business One ERP ne otkriva cijene na svojoj web strani. Međutim, konzultanti za implementaciju trećih lica kažu da stalna licenca košta 3.213 $ za profesionalne korisnike i $ 1,666 za ograničene korisnike. Bug ispravke, nadogradnje i zakrpe za javnost su pokriveni kroz poseban Godišnji troškovnik održavanja.

Pretplatna dozvola košta $ 94 po profesionalnom korisniku, mjesečno ili $ 54 po ograničenom korisniku mjesečno. U cijenu pretplate uključuje se godišnje održavanje.

A Starter paket dizajnirani su za start-up i male biznise košta $ 39 po korisniku, mjesečno uz jednokratnu naknadu od $ 1.357. To uključuje računovodstvo, prodajne naloge, upravljanje objektom i kupovinu, ali ne i usluge ili proizvodnju.

Synergy Resources Visual ERP obračunava klijentima od slučaja do slučaja, tako da točne cijene nisu dostupne. Međutim, kompanije koje žele da imaju do pet korisnika mogu očekivati da će platiti između $ 10,000 i $ 15,000.

VersAccounts nudi tri plana cijene koje uključuju osnovne ERP module, neograničeni broj transakcija, mobilnu funkcionalnost i korisničku podršku.

Express Edition (500 GB za promet) košta $ 599 po korisniku, na mjesec dana bez ugovora; $ 499 po korisniku, mjesečno uz godišnji ugovor; i $ 349 po korisniku, mjesečno uz ugovor na četiri godine. The Power Edition (750 GB za pohranu) košta $ 999 po korisniku, mjesečno uz godišnji ugovor i $ 699 po korisniku, mjesečno uz ugovor na četiri godine. Infinity Edition (1 TB za pohranu) košta $ 1.499 po korisniku, mjesečno uz godišnji ugovor i $ 1,049 po korisniku, mjesečno uz ugovor na četiri godine.

Xtuple ERP je open-source ERP rješenje s pet različitih mogućnosti naplate i 90 dana besplatne probe.

Postbooks verzija je besplatan za do četiri korisnika i uključuje osnovne module. Plaćene verzija Postbooks i druge verzije za određene industrije uključuju napredne funkcionalnosti, specijalizirane module i učionicu i online trening.

Cijene se kreću od $ 45 do $ 150 po korisniku, mjesečno ili $ 1.350 do $ 4.500 za trajnu licencu jednokratno. verzija u oblaku košta 100 $ mjesečno, plus $ 30 po korisniku, mjesečno.

Podcrtajmo

Mnogi od proizvođača ovdje navedeni naplaćuju po korisniku mjesečno, cijene modela su sa nivoima koji pružaju dodatne funkcije. Neki nude stalne licence za jednokratnu naknadu.

Budite sigurni i razmotrite koji moduli ili funkcije su potrebni, kao i buduće skaliranje i poslovne potrebe koje ćete također željeti istražiti, troškove implementacije i koliko dugo će taj proces trajati.

Ako želite više informacija o ERP softveru ili želite da isprobate jedan od mogućnosti možete testirati moju verziju webERP sistema koji je jedan od najskidanijih i jedan od korštenijih sistema na internetu. Na adresi http://weberp.fipoweb.net Pokrenite demo koristeći Korisničko ime:testuser Lozinka:demo1 i javite se.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *