Microsoft donio odluku o zatvaranju svih dućana, sve ide u online

Microsoft je donio odluku o potpunom zatvaranju svih maloprodajnih trgovina diljem svijeta, što je dio nove digitalne strategije te kompanije. Dakle, ona nije vezana uz pandemiju koronavirusa, već je dio planova koji postoje posljednjih nekoliko godina. Ali, aktualna kriza ubrzala je tranziciju.

Svjesni da je online prodaja prvi izbor većine korisnika, kao i da nove generacije prihvaćaju takvo stanje kao normalno, Microsoft se odlučio prilagoditi i na taj način “srezati” poveći dio troškova koje ima zbog održavanja “fizičkih” trgovina.

U ovom trenutku, trgovine su zatvorene na četiri lokacije – u Londonu, New Yorku, Sydneyju i Redmondu. Rekonfigurirat će se u “centre za korisničko iskustvo”. Ionako su te trgovine zatvorene još u ožujku zbog pandemije, a u Microsoftu su naglasili da će zbog odluke o potpunom zatvaranju uštedjeti oko 450 milijuna američkih dolara samo tijekom ovog kvartala.

Sreća za zaposlenike, barem tako tvrde u Microsoftu, jest u tome što neće dobiti otkaze već će ostati dio kompanije na način da će služiti kao podrška korisnicima, manjim poslovnim organizacijama, obrazvonom sektoru, ali i iskusnijim korisnicima. Ujedno, svi zaposlenici dobit će priliku talente i vještine “preliti” u neke druge dijelove kompanije.

“Naša online prodaja iznimno je rasla zbog velike digitalne ponude, a naš talentirani tim nanovo se dokazivao u pružanju usluga i podrške korisnicima. Sve to bez potrebe ikakvog fizičkog prisustva. Zahvalni smo svim našim korisnicima i nadamo se da ćemo im nastaviti pružati najbolju moguću uslugu kroz online iskustvo”, kazao je David Porter, potpredsjednik Microsoft Corporatea.

Inače, Microsoft se pohvalio da njegove digitalne trgovine ukupno pružaju usluge za 1,2 milijarde ljudi svakog mjeseca na 190 tržišta diljem svijeta. Naravno, zbog ove tranzicije obećavaju se dodatna ulaganja u takav vid poslovanja, a prvi korak su bili videochat podrška, online tutoriali i virtualne radionice.