Pandemija ubrzala rast prihoda Zooma za 169 posto

Zoom se tijekom pandemije koronavirusa lansirao u orbitu te na godišnjoj razini ostvario 168,85 posto više prihoda, što ne čudi s obzirom da je ta platforma za videkonferencijske pozive od prosinca do travnja uspjela stići od deset do 300 milijuna aktivnih korisnika.

Nitko od konkurenata nije ostvario tako nešto, iako su svi profitirali donekle. Teams, Google Meets, Houseparty, WhatsApp, Messenger, Slack, Skype… dobili su poveći broj novih korisnika, no ni blizu tako izniman kao Zoom, čija su se rješenja ipak pokazala korisnicima najboljima i najpristupačnijima.

Konkretnije, Zoom je ostvario u prvom kvartalu fiskalne godine 328 milijuna američkih dolara, a godinu prije 122 milijuna dolara. Kroz cijelu fiskalnu godinu, riječ je o prihodima od 623 milijuna dolara. Naravno, istinski izazov je zadržati takvu situaciju sad kad se pandemija počela bližiti kraju jer Kina, Europa i Australija su se stabilizirali, Afrika nije ni bila toliko pogođena problemima te se trenutno s virusom bore Južna i Sjeverna Amerika.

Što se pak tiče vrijednosti Zooma, u petak 29. svibnja premašio je ukupnu vrijednost od 50 milijardi dolara i dionica mu se prodavala za više od 200 dolara, što je oko šest puta više no 36 dolara, koliko je bila inicijalna cijena dionice prošle godine, kad se Zoom pojavio na burzi.

Dakle, treba ponoviti, dok su to sve trenuci za slavlje, treba biti realan, ljudi se polako vraćaju na posao i korisnici će se početi osipati. Zato je za obje kompanije, kao i one konkurentske, ključno nekako zadržati uz sebe što je moguće više njih. Taj dio bit će izazovan i nekako lakši za Zoom, koji nije toliko okrenut isključivo poslovnom segmentu tržišta.

Ali, svakako mu se počeo okretati, zbog čega se više radi na sigurnosti i profesionalnim mogućnostima same platforme. Svakako, Microsoft ima moćnog konkurenta i zato su se pojavila glasine da bi ga mogao kupiti…

ictbusiness