PR i marketing savjeti u doba korone

Korona virus je promijenio način na koji funkcionira svijet, te je prouzročio mnoge probleme u ekonomskom smislu. Firme koje se bave internet uslugama nisu primijetile značajne probleme u samom obavljanju posla, no zbog pauze s radom mnogih drugih djelatnosti, neki su osjetili pad posla. Upravo zbog toga je važno pravilno pristupiti novonastaloj situaciji i pobrinuti se da nakon prolaska ovog izvanrednog stanja, klijenti ponovno dođu u vašu firmu.

Pišite blog i koristite društvene mreže

Ljudi su kod kuće i koriste računala i internet više nego ikad. Iskoristite ovo vrijeme da im ponudite neki koristan savjet putem teksta na blogu i nemojte zaboraviti koristiti društvene mreže. Na njima ljudi uvijek provode dosta vremena, a sada u doba korone doseg vaših objava može biti puno veći nego inače.

Prilagodite se situaciji

Nemojte odskakati previše od trenutne teme, te informirajte građane o vašoj djelatnosti. Kod agencija za nekretnine to mogu biti korisni tekstovi vezani uz proces kupnje, kod putničkih agencija zanimljivosti o mjestima. Ovo nije vrijeme kada ćete samo reklamirati svoje poslovanje i usluge, već vrijeme za informiranje i zbližavanje s publikom.

Pošaljite klijentima email

Marketing za vrijeme trenutne situacije u svijetu nije najbolji odabir, no postoje neke besplatne metode koje mogu pomoći vašem poslovanju. Prilagodite email svakom klijentu i pošaljite mu poruku podrške i razumijevanja u trenutnoj situaciji. Tako ćete klijentima dati do znanja da nisu sami, da ih ne gledate samo kao izvor prihoda i podignuti ćete svoje poslovanje u njihovim očima.

Zbog više slobodnog vremena, možete se potruditi odraditi posao kvalitetno i biti sigurni da će vam se vaši klijenti vratiti nakon krize.

geek