Sistem 72 sata

Gradska administracija otvorila servis 72 sata, servis preko kojega građani mogu da prijave komunalni problem iz djelokruga djelovanja organa uprave. Servis je u potpunosti u funkciji građana koji pomoću njega lakše i brže rješavaju problem. Na svaki Vaš upit ćemo odgovoriti u roku od 72 sata. Stojimo Vam na raspolaganju jer smo tu zbog Vas, te nam pomozite da budemo još bolji.

Kako prijaviti problem?

Popunite kratki formular traženim informacijama (u nastavku)

Postavite fotografiju. Prijavite problem

U roku od 3 radna dana, opštinska administracija odgovara na Vašu prijavu.

Mi smo tu zbog Vas!

stoji na sajtu Gradiške.

Iz iskustva moga a i drugih znam da nije ni dosada bio problem prijaviti problem nego se problemi ne mogu riješiti iz razloga što su interesi onih službi od kojih očekujemo da riješi problem suprotni od onih koji problem imaju.

Primjer: Imali smo sezonu problema sa ambrozijom kada je iz uprave apelovano pod prijetnjom kažnjavanja da se izvrši košenje i je li neko reagovo ili kaznio koga. Primjećeno je da su neki pokosili poslije isteka opasnosti od alergija.

Kada prijavite nekoga od komunalaca ćete prije doživjeti savjet da sa komšijama morate da sarađujete, to jest po tradiciji da se ne zamjerate. A posebna je priča da komunalac prvo pogleda ko je prijavljeni pa onda vidi ili ne vidi problem. Birokratski pristup podijeli zona u Topoli je dodatna muka.

Dobra inicijativa ne čini se da će imati neki rezultat pa se čini da je ovaj servis dio “Pametnog grada” i u funkciji zamajavanja birokrata EU da bi se pokazalo da se nešto radi?

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *