Trendovi u poduzetništvu za 2020. godinu

Nove tehnologije, evoluirajući zahtjevi kupaca i društveni pomaci brzo mijenjaju poslovni krajolik. Ti su faktori utrli put za kompanije neovisne o lokaciji, tržišne niše(Tržište niša je podskup tržišta na kojemu je fokusiran određeni proizvod. Tržišna niša definira značajke proizvoda usmjerene na zadovoljavanje specifičnih potreba tržišta, kao i raspon cijena, kvalitetu proizvodnje i demografske svrhe kojima se želi ciljati. To je takođe mali tržišni segment.), rušeće industrije, kao i usko povezani globalni timovi. Međutim, da biste iskoristili prednosti koje ove promjene mogu ponuditi, morate se stalno informirati o novonastalim trendovima poduzetništva.

Da bismo vam pomogli, prikupili smo neke podatke o različitim pomacima u industriji na koje treba paziti u 2020. i šire. S tim će vam biti lakše shvatiti promjene koje mogu utjecati na vaše poduzetničke poduhvate i ažurirati svoje strategije u skladu s tim. Kao takav, možete nastaviti svoje poslovanje da se kreće naprijed u promjenjivim vremenima i sačuvati prednost pred konkurencijom.

Mnogi ljudi preduzetništvo stavljaju na pijedestal. Kao rezultat toga, ljudi u vrlo mladoj dobi potiču se da postanu poduzetnici kad odrastu. Ova ideja je duboko ukorijenjena u svijesti mnogih mladih ljudi u Americi. Zapravo, u posljednjih pet godina oko 16% njihovih novih poduzetnika bili su milenijalci .

Međutim, zaista je teško postati uspješan poduzetnik. Za ilustraciju, od svih novih startapa koji su predstavljeni 2014. godine, samo oko 56% je preživjelo do svoje pete godine . To se pripisuje mnogim preprekama i izazovima koji vrebaju u promjenjivom poslovnom okruženju. Mnogi novi (pa čak i sezonski) poduzetnici ne uspijevaju održati korak. Tako su izabrani sa svojih evolutivnih tržišta.

Štaviše, sile vanjskog tržišta nisu jedine stvari koje je moguće prevladati. Neki su poduzetnici možda potpuno počeli na pogrešnoj nozi. Istraživači su otkrili da oko 42% propalih preduzeća uopće nije potrebno tržištu . To znači da su ti poduzetnici nudili proizvode i / ili usluge koje niko zapravo nije želio. Štoviše, oko 17% plasira na tržište proizvode koji nisu razumljivi.

Ne želite da upadnete u ove rane zamke. Dakle, možda bi bilo najbolje biti ukorak s novonastalim trendovima u poduzetništvu danas. Na ovaj način, imate više šanse da potrajete duže na evolucijskom putu vašeg tržišta.

1. Digitalni nomadizam

Prije nekoliko godina počeli smo svjedočiti usponu digitalnog nomadizma . Ogroman procenat radne snage odlučio je raditi od kuće ili zadržati nekoliko slobodnih poslova. Ovo je, kao što mnogi mogu potvrditi, pristup preduzetništvu. Mnogi koji započnu s freelancingom završe stvaranjem vlastitog savjetovališta ili profesionalnih usluga.

Štoviše, ovo drugim osnovanim poduzetnicima pruža više mogućnosti zapošljavanja. Posjedovanje udaljenih radnika može pomoći poduzetnicima da uštede novac za struju, režijske troškove i održavanje opreme.

Digitalni nomadizam već je trend već duže vrijeme. To nije novi trend. Međutim, stručnjaci smatraju da njegova relevantnost još nije dostigla vrhunac. U stvari, 57 miliona Amerikanaca ove godine je došlo do besplatnog boravka . Očekuje se da će taj broj još više porasti u narednih pet godina.

S toga do 2020. očekujemo da digitalni nomadizam prestane biti samo jedan od najpopularnijih i najmodernijih trendova na radnom mjestu . To će uskoro postati norma mnogim poduzetnicima, posebno onima koji tek osnivaju svoju tvrtku. Također, više etablirani poduzetnici će vjerovatno zaposliti udaljene radnike za snimanje digitalnih dodirnih točaka.

S popularnošću internetskog kupovine, rasprostranjenosti korištenja društvenih medija, skoroj primjeni 5G mreža i sve sofisticiranijim računalima dostupnim na tržištu, čini se da posjedovanje komercijalnog prostora više nije uvjet za izgradnju uspješne kompanije. Transakcije možete lako olakšati iz udobnosti vlastitog doma ili gotovo bilo gdje u svijetu.

2. Globalizirano poslovanje

Isti uvjeti koji su pokrenuli digitalni nomadizam omogućili su i globalizam. Dok je digitalni nomadizam omogućio poduzetnicima da upravljaju svojim poslom širom svijeta, globalizam je praksa rada sa međunarodnim timovima na izgradnji, podršci i proširenju njihovog poslovanja.

Istina je da je globalizam već općeniti trend već duži niz godina. Ali, ponekad ga pogrešimo jer je to samo opcija za veće kompanije. Neki imaju i pojma da je globalizam samo izbor za kompanije nakon godina ili nekoliko meseci od kada su započeli. Međutim, mnogi poduzetnici započeli su svoj posao sa globalizmom koji je već ugrađen u njihov DNK. U stvari, 29% novozaposlenih radnika u proseku su strani . Za one u Silicijskoj dolini značajan je udio od 45%.

Ovaj trend globalizma zaista je aktivan u pojedinim sektorima, posebno medijima i profesionalnim uslugama. Da napomenem, savršen je za ekonomiju znanja. Na primjer, američko pokretanje zelene energije može iskoristiti neovisni inženjerski tim pod vodstvom Japana koji će raditi na nastojanju da se izgradi hibridna tvornica u Afganistanu. Ne moraju se često sastajati da bi se ovo dogodilo. To je više za savjetnike za IT sigurnost i programere softvera.

U godinama koje dolaze, rad sa globalnim načinom razmišljanja u velikoj mjeri će i dalje biti norma među najuspješnijim firmama. Zapravo, ovo je u Americi dugogodišnji trend tehnologije. To je zato što su doseljenici prve i druge generacije poput Elona Muska osnivači 50% američkih tehničkih velikana.

3. Mobilna trgovina

Čini se da moderno poslovanje ima sveobuhvatni princip – doći do kupaca ma gdje bili. Ovo je dio snažnog općeg trenda prevladavanja klijenta. Potrošači su u znatnom dijelu vremena zalijepljeni za svoje telefone. Ljudi satuju prosječno oko tri sata i petnaest minuta na svojim telefonima. Većina ljudi također provjerava svoje mobilne telefone oko 58 puta dnevno . Tako pametni poduzetnici to iskorištavaju u svoju korist.

Baš kao što su internet i porast mobilne tehnologije omogućili digitalni nomadizam i više globalizam, također je utrla put ka većoj i boljoj mobilnoj trgovini. Sada, preduzetnici uspevaju da odvoje svoje divovske konkurente čak i iz udobnosti svojih domova. U stvari, može se tvrditi da su u tome i radili.

Stručnjaci očekuju da će glavni američki i međunarodni brendovi do kraja ove godine zatvoriti 12.000 trgovina. Štoviše, kako su tržni centri izgrađeni dva leda jednako brzo kao što je rast stanovništva u razdoblju od 1970. do 2015., sada se smanjuju sličnom brzinom.

Od 2010. do 2017. godine ukupna prodaja e-trgovine porasla je na 166% . To se zahvaljuje kompanijama poput Amazona i preduzetnicima koji koriste platformu.

U stvari, čini se da trenutni trendovi i programi Amazona osiguravaju da će kompanije s e-trgovinom imati prednost nad onima sa čisto tradicionalnim načinima distribucije.

Štoviše, do 2021. godine, očekuje se da će mobilna trgovina činiti 54% ukupne prodaje e-trgovine . Promatrači tržišta također očekuju da će se ukupna prodaja e-trgovine značajno povećati tokom istog vremenskog perioda, a i šire. Stoga poduzetnici i start-up kompanije trebaju imati na umu ovaj trend. Kolač raste i može biti više kriški za njih.

4. Socijalna trgovina

Kako su mobilni telefoni postali put e-trgovine, tako su postali i društveni mediji. Društvena trgovina organski je izrasla iz upotrebe društvenih medija. Kako društveni mediji postaju sve popularniji, mnogi su ljudi tek počeli raditi nešto sasvim prirodno – počeli su prodavati i kupovati internetske stranice i aplikacije za društvene mreže. Uostalom, na društvenim medijima ima ljudi i ljudi vole i kupuju stvari. Pa zašto ne prodati na društvenim medijima?

U stvari, čak je i eBay to prepoznao 2011. godine . Stoga su ugradili integraciju kako bi svoju platformu za e-trgovinu učinili socijalnijom.

Društvena trgovina prirodni je napredak s obzirom na to da se e-trgovina i društveni mediji često koriste. Postoje mnoge vrste društvene trgovine od kupovine prilagođene korisnicima (poput Lysta, The Fancy, Svpply) do grupne kupovine (poput Groupona) i od preporuka vršnjaka (poput Amazona i Yelpa) do prodaje putem društvenih mreža (poput Facebooka).

Također, govoreći o Facebooku, 2016. gigant društvenih mreža ponovo je pokrenuo Facebook Marketplace . Ovaj je projekt došao do izražaja jer su rukovoditelji primijetili kako kupci i njihovu organsku platformu koriste platformu.

Zapravo, 450 miliona ljudi je posjetilo Facebook grupe „kupi i prodaj“ . Tako je Facebook iskoristio ovo korištenje i poboljšao društvenu trgovinu. Funkcija Facebook Marketplace omogućava korisnicima da postave svoje proizvode. Takođe, integrisan je sa Facebook Messenger-om, što omogućava vašim kupcima da ugovore sastanak ili razgovaraju o cijeni.

I, na osnovu trenutnih trendova društvenih medija , očekujemo da će druge društvene platforme slijediti uzor u narednih nekoliko godina. Također, mnogi ljudi se ne bave samo društvenom prodajom, već i dobro u tome. Stoga ne bismo trebali očekivati ​​samo porast broja ljudi koji se bave društvenom trgovinom. Također bismo trebali predvidjeti da će društvena prodaja biti sofisticiranija u narednim godinama. To dolazi sa sjajnim novim digitalnim alatima i nizima najboljih praksi za svaku platformu.

5. Gig Economy

Ekonomija koncerata je prilično velika . Globalno gledano, to vrijedi oko 204 milijarde dolara. Međutim, sa 17,4% CAGR-a do 2023. godine, stručnjaci predviđaju da će mu vrijediti 455 milijardi USD. Takođe, samo prošle godine, američka gig ekonomija činila je 44% ukupnog obima globalne gig ekonomije.

6. Sve veća nišna tržišta

Većina ljudi želi biti jedinstvena. Ovo je univerzalna zajednička prednost. Na kraju krajeva, niko ne želi nositi istu odjeću kao i druga osoba na zabavi. Štoviše, sve veći broj ljudi želi visoko specifične i ponekad prilagodljive proizvode. Da napomenem, ovo je putanja u koju će voditi usredsređenost na kupca. A, visoka koncentracija na kupce osnova je za više nišnih tržišta.

Uzmimo za primjer prehrambenu industriju. Mnogi divovi se sada bave nišnim preferencijama kupaca. Veganskim i vegetarijanskim potrošačima sada se pridaje pažnja zglobovima brze hrane. Samo uzmi Nemogući Burger. Burger King plasira na apel za manji demografski dio nemasnog mesa.

7. porast poslovanja zasnovanog na pretplatama

Prema posljednjim istraživanjima, globalno tržište pretplate vrijedit će 10,5 milijardi dolara do 2025. To je zbog dva glavna faktora – porasta pretplatnika na postojeće marke i povećanja novih modela temeljenih na pretplati. Štaviše, segmenti industrije krajnjih korisnika su dostatni. Oni uključuju telekomunikacije, zdravstvo, medije i zabavu, maloprodaju i IT između mnogih drugih.

Danas model koji se temelji na pretplati u tvrtkama skuplja više pare. Razmislite o prenošenju muzike i filmova ili čak o planiranim obrocima. Naši lokalni teretani imaju i shemu pretplate. Sada to rade i online časovi i aplikacije.

Prema Tien Tzuo -u, modeli s pretplatom su budućnost . Dobivanje neprekidnih prihoda samo ima više smisla od povremene prodaje. Takođe je otišao dalje rekavši da „ako se sada ne prebacite na ovaj poslovni model, velike su šanse da za nekoliko godina možda nećete imati nijednog posla da se prebaci“. Modeli zasnovani na pretplati takođe su povoljniji kupcima, posebno sa sistemima automatskog ponavljanja plaćanja

8. Usvajanje razarajuće tehnologije

Novi poduzetnici i osnovana poduzeća svjesni su ove razarajuće tehnologije. Demokratizirani su nakon svega. Dakle, ove tehnologije predstavljaju nove mogućnosti i prijetnje za oba, jer oba tabora imaju priliku koristiti ih.

Jedna od prijetnji etabliranijim poduzetnicima je da će se smanjiti trošak ulaska na njihova tržišta. Pomislite na Airbnb pružatelje koji uzimaju dijelove hotelskih prihoda. Zapravo, Airbnb je pobijedio Hiltona .

Te tehnologije također predstavljaju prijetnju za nove poduzetnike. To je zato što i više osnovana preduzeća mogu iskoristiti ove poremećajne tehnologije. Mogu iskoristiti tehnologije udaljenog rada i planove za digitalnu pretplatu. Samim tim oni oslobađaju resurse za ulaganje u ostale aktivnosti robne marke.

9. Rastući značaj društvene odgovornosti

Mnogi se trude korporacijskoj društvenoj odgovornosti (CSR) samo još jednoj vrsti kaskade PR-a. Neke kompanije imaju ove odjele samo zato da nastave sa nastupima. Međutim, u doba društvenih medija to se promijenilo. Ljudi imaju tendenciju da pronađu i razmijene informacije u trenu. Stoga je neiskrenost lako uočiti. Ponekad je lako izmisliti i vi. Digitalna pozadina je stvarna. Nije bitno jesu li informacije istinite ili ne. Ispisane riječi na nekim društvenim mrežama poput Twittera mogu značiti porast ili pad povjerenja i prihoda.

Stoga kompanije sada pažljivije razmišljaju kako njihovo poslovanje utječe na njihove vanjske dionike (npr. Zajednice koje okružuju njihovo poslovanje, pa čak i ne-kupce na koje utječu njihovi proizvodi). Takođe, mnogi preduzetnici takođe koriste ovaj trend. Društveno osmišljen posao sada je veliki novac. I samo skuplja pare.

10. Povećavanje raznolikosti

Danas vidimo porast potražnje za različitostima. To nije samo u medijima koje konzumiramo. To se odnosi i na veći poslovni pejzaž. Međutim, različitost je uvijek postojala. Jednostavno nije tako prepoznato i cijenjeno kao danas. Donosi mnogo poslovnih prednosti. Dakle, možda je stvarno vrijeme da prepoznamo .

11. Više specijalizovanog poslovnog obrazovanja

Zahvaljujući promjenjivom poslovnom okruženju i novim tehnologijama ometanja, mnogi obrazovni programi trebaju preispitivanje. Štaviše, poslovno obrazovanje želi da doda i više specijalizovanih programa. Ovo je veliki pomak kada je u pitanju preduzetničko i poslovno obrazovanje. U stvari, u 2017. i 2018. godini, upis na mnoge poslovne magistarske studije lagano je smanjen. Međutim, povećala se osoba sa većom specijalizacijom u finansijama i analitičkim podacima .

Poslovne škole pokušavaju brzo ispuniti potrebe evoluirajućeg poslovnog pejzaža. Za početak, postoji stalnija međudisciplinarna suradnja između poslovnih škola i drugih akademskih disciplina kao što su inženjerstvo i računarske nauke.

Šta više, ovaj se trend vjerovatno nastavlja. Prema posljednjim analitičkim statistikama , sve će više tvrtki zahtijevati donošenje odluka zasnovanih na podacima. Dakle, za to su potrebni novi alati i stručnost. Kao rezultat toga, škole se pripremaju da ispune tu potrebu.

Očekuje se da će potražnja za poslovnim analitičarima od 2018. do 2028. rasti za 14% . Dakle, očekuje se da će još više ponuda biti uvedeno u narednih nekoliko godina. Vjerovatno će se ponuditi i specijalizovani tečajevi za poduzetništvo. Ovi kursevi će naučiti studente i preduzetnike voditeljskim veštinama, pregovaračkim veštinama, kako raditi poduhvati za skaliranje i mnogim drugima.

Mnogi od njih bit će ponuđeni u kampovima od cigle i maltera. U međuvremenu će drugi biti dostupni putem internetskih tečajeva poput onih s Harvarda .

Dakle, u narednih pet godina, trebali biste očekivati ​​da će se pojaviti specijalizovani tečajevi na vašim lokalnim fakultetima, univerzitetima ili na platformama za e-učenje. Poduzetništvo je cjeloživotna obaveza učenja. Na taj način, bolje da budete u toku s trendovima u poduzetništvu i poslovnom obrazovanju. Ne želite biti ostavljeni.

12. Mlađi preduzetnici

Nedavna „Velika recesija“ stvorila je ekonomske uslove koji su Milenijima onemogućili da pronađu dobro plaćene poslove. Dakle, mnogi traže netradicionalne puteve karijere poput bavljenja poslom . Tako su danas poduzetnici mlađi nego ikad. To stvara i druge trendove u preduzetništvu.

Danas su mladi preduzetnici dovoljni . Uzmimo za primjer Jack Kim. Pokrenuo je Benelabs, pretraživač koji donosi donacije. Svoj poduzetnički poduhvat započeo je još u srednjoj školi. To mu je omogućilo da s malo prometa ostvari prihod od pretraživača.

Takođe, tu je i Willow Tufano, 14-godišnja djevojčica s Floride. Kad je Floridu zahvatila recesija, uvjerila je majku agenticu za prodaju nekretnina da zajedno kupuju kuću. Dakle, plan se obistinio i Willow je kuću iznajmljivao po 700 dolara mjesečno. Sad su im vratili ulaganja i planira da otkupi majku u narednih nekoliko godina.

Ovo su samo dvije od mnogih priča o mlađim poduzetnicima vani. Ima ih još puno, a još će ih doći.

Mnogi mlađi ljudi imaju snažne motivacije da postanu biznismeni. Štaviše, oni imaju pozitivne izglede kada je u pitanju posao . Osim toga, oni koji posjeduju mala poduzeća prilično su uvjereni u današnju političku klimu. Zadovoljni su i ulogama vlasnika preduzeća. I vjerovatno će to nastaviti još dugo. 

Poduzetništvo za mnoge znači slobodu. To je američki san. Mnogi mladi (26%) kreću u posao jer žele biti sami šefovi. Drugi žele slijediti svoje strasti (23%). Čini se da mladim ljudima ne nedostaje razloga da postanu poduzetnici. Dakle, samo očekujmo da ćemo u budućnosti vidjeti mlađe uspješne vlasnike preduzeća.

13. Više Internet Media odijela

Mnogi poduzetni mladi pribjegavaju kreiranju internetskih sadržaja. Velika recesija i drugi faktori doprinijeli su stvaranju ove vrste niša. Igrači, komičari, umjetnici, edukatori i mnogi drugi plutaju na društvenim mrežama kako bi kreirali i unovčili sadržaj. Poduzetni mladi ljudi ne moraju započeti vlastiti posao ciglane. Sada mogu kreirati medijske odjeće na svojim internetskim mrežama.

Mnogo je puteva za dijeljenje i promociju medija. Igrači imaju Twitch. Muzičari imaju Spotify. Svi drugi, uključujući muzičare i igrače, imaju YouTube.

Prema statistikama YouTubea koje smo sastavili, u poslednjih pet godina oni su već isplatili dve milijarde dolara partnerima koji su unovčili svoj sadržaj. Ovi stvaraoci sadržaja su mladi ljudi. Biti na YouTubeu više nije samo mrsko. To može biti posao ili posao. Ista je stvar i na ostalim web mjestima za dijeljenje videozapisa.

Twitch, usluga streaminga za igrače, također je popularna platforma za mlade u kojima se može zaraditi. U stvari, streameri mogu pretplatiti od 3000 do 5000 USD mjesečno . Da, čak i streama koja još nisu punoljetna. Naravno, i uspješniji mogu učiniti puno više. Ako su zaista dobri, možda će ih sponzorirati i vrhunske marke.

Drugi rade marketing performansi koji uključuje i pridruženi marketing . U ovom postavljanju, tvrtke pružateljima sadržaja pružaju jedinstvene veze koje mogu koristiti za promociju proizvoda. Ovisno o dogovoru, proizvođačima se plaća po željenoj radnji. Vrijedi provjeriti.

14. Mobilno poslovanje

Mobilna preduzeća su u procvatu. U stvari, stručnjaci procjenjuju da industrija prehrambenih kamiona danas vrijedi više od 2,7 milijardi dolara . Ovo je više od pet puta više od prihoda koji je industrija prikupila u 2014. Ono što je takođe sjajno u industriji prehrambenih kamiona je to što je sastoji od raznolikog skupa ljudi.

U Čikagu je oko 80% lokalnih kamiona za hranu u manjinskom vlasništvu. Za ovu preduzetničku priliku nije potrebna skupa oprema, stepeni, povezanost i odlično poznavanje engleskog jezika. Sve je u tome što će potrošačima pružiti dobru hranu po povoljnim cijenama.

Poduzetnici koji nisu kulinarski skloni imaju i druge mogućnosti mobilnog poslovanja . Mogu se upustiti u druge usluge poput usluga premještanja, zdravstvenih usluga, kozmetičkih usluga, uklanjanja smeća, usluga čišćenja, vodiča, auto detalja i mnogih drugih. Na taj način mogu unovčiti vještine koje steknu iz svojih hobija ili svog podrijetla i odgoja.

Ono što je sjajno u ovim poslovima je i to što ne morate postavljati front office. Možete se samo oglašavati na društvenim platformama i putem usta do usta. Međutim, ovdje postoji opasnost, pogotovo kada želite pokrenuti posao, a ne samo biti samozaposleni. Zašto? Mnogi se poduzetnici zaglave u svojim samostalnim poslovima jer nemaju vremena ni znanja da unaprijede posao.

Dakle, ako želite da vaše poslovanje funkcionira i zarađuje čak i kada fizički više ne pružate glavne usluge, trebali biste razmotriti više informacija o rastu i veličini vašeg malog poduzeća.

15. Hiperlokalne specijalne trgovine

Postoje mnoge vrste specijaliziranih hiperlokalnih tvrtki . Zajedničko im je što prodaju proizvode i usluge jedinstveno relevantne za njihove lokalitete. Naravno, na jednom mjestu postoji puno segmenata. Primjer hiperlokalne specijalne trgovine koja može zadovoljiti mlađu gužvu je mini pivara koja također prodaje organsku hranu, a koja također ima biblioteku. Ne idu za velikim. Umjesto toga, oni idu unikatno.

Stoga se mnogim poduzetnicima koji to teže čine ovo privlačno jer se mogu izraziti. Zapamtite, mnogi milenijalci otvaraju tvrtke slijedeći svoju strast . Takođe, prepreka za ulazak nije previsoka. Stoga očekujemo da će se uskoro pojaviti još više tih trgovina.

Oni se bave interesima različitih segmenata ili tržištima niša u svojim lokalitetima. Oni također odišu virom zajednice s bliskim vezama. Stoga su mnogi samo pripremljeni kako bi skupili stalni tok strastvenih lokalnih pokrovitelja.

Kako se stvaraju niše, mnogi lokaliteti postaju plodni za specijalne radnje. Na tržištu hrane i pića mnogi poduzetnici sada nude super specijalizirane proizvode poput veganskih sireva i isporuke zdrave hrane.

Danas se mnogi hiperlokalni poslovi na tim tržištima smatraju ekološkim. I ti možeš. Čini se da je ličnost ove marke danas hit, ali teško je povući se. Dakle, potrebni su sjajni lokalni korijeni i povezanosti. Nakon što preuzmete ovaj plašt, trebali biste osigurati da sastojke nabavite lokalno, a još bolje ako su organski. Takođe, nemojte se sramiti objaviti ovo. Ovo je vaše prodajno mjesto.

16. Zelena preduzeća

Kao što je spomenuto u prethodnom odjeljku, mnogi poduzetnici se zalažu za ekološke proizvode. Ovo je danas veliki segment. Na ekološki prihvatljive raspone pokreta različitih industrija , uključujući i zelene konsalting, razvoj zelene aplikaciju, revizori energetske efikasnosti, i biznisa recikliranju. Štoviše, to uključuje ranije spomenute zelene proizvode.

Politike, proizvodi i pogoni koji se odnose na okoliš utjecali su na psihu potrošača. U stvari, automobilska industrija koja je prepoznata kao krivca za zagađivanje polako postaje zelena zahvaljujući pritisku.

Sada je tržište ekološki prihvatljivijih električnih automobila sve veće. Globalno tržište električnih vozila poraslo je za 63% u 2018. godini i doseglo 5 milijuna . Kina predvodi usvajanje koje čini 45% svih električnih automobila na svijetu. Evropa je na drugom mjestu sa 24%, dok su SAD sa 22%. Uskoro će uslijediti mnoge druge industrije i tržišta.

Budući da zeleni pokret polako dobiva na snazi, očekujemo da će biti više tvrtki koje se snalaze u ovoj niši . Uključuju kompanije koje nude reciklirani uredski materijal, usluge zelene arhitekture, netoksična sredstva za čišćenje i društvene firme za inovacije.

Takođe, mladi preduzetnici bi mogli da budu nosiociovog trenda. Profesionalci poput knjigovođe i inženjera mogu postaviti zeleno savjetovanje. Dostava organske hrane je takođe pun pogodak. Zapravo, nije tako teško razmišljati o zelenim preduzećima koje bi se postavili. Oni se mogu kretati od zelenih proizvoda do profesionalnih usluga poput instalacije solarnih panela.